W pracy w Call center liczy się przede wszystkim komfort, wygoda i jakość połączeń telefonicznych. Na ową jakość nie składa się jednak jedynie rodzaj łącza, na który się zdecydujemy, ale również to, jakich słuchawek będą używali nasi pracownicy. Wybierając odpowiednią ich jakość zagwarantujemy komfort i spokój pracy, które przełożą się na znacznie lepszą komunikację z naszymi Klientami. Dobra komunikacja pozostawi po sobie pozytywne wrażenie o naszej firmie. Warto zatem podejść solidnie do kwestii wyposażenia Call center i nie pokpić sprawy. Negatywne wrażenia klientów z rozmów z naszym działem Call center mogą wywrzeć przeciwny efekt, na przykład zniechęcenie do naszej marki czy produktów.

Czym powinny charakteryzować się słuchawki do Call Center?

Zacznijmy od jakości dźwięku. Ta niezaprzeczalnie musi być na wysokim poziomie. Znacznie ważniejszą kwestią jest w przypadku tego typu słuchawek odpowiedni mikrofon, a raczej mikrofony, bowiem dzisiejsze modele montowane mają po kilka mikrofonów doskonale zbierających dźwięk i radzących sobie ze sobą. Liczba filtrów i efektów, które dziś można uzyskać jedynie za pomocą niepozornej słuchawki jest niesamowicie duża.

Drugą kwestią jest wygoda noszenia słuchawek do Call center. Niestety nie istnieje złoty środek i nie każda osoba będzie lubiła te klasyczne, stosowane od wielu lat w firmach obsługujących klientów telefonicznie. Rozważyć możemy kilka rodzajów słuchawek: z regulowanym pałąkiem, słuchawki mono (z jednym uchem) oraz słuchawki klasyczne z mikrofonem na pałąku oraz zakładane na oboje uszu.

Słuchawki Call Center – jakość od Poly

Świetnym przykładem słuchawek zaawansowanych technologicznie jest firma Poly, która posiada całą gamę słuchawek tak zaawansowanych technologicznie, których stosowanie w Call center podniesie jakość pracy. Wysoka jakość akustyczna, doskonałej klasy redukcja szumów stworzona na bazie własnych technologii, przyjemne w odbiorze materiały, które nie męczą nas na dłuższą metę, to tylko nieliczne z wielu zalet słuchawek od firmy Poly. Dodatkowo możemy liczyć na profesjonalną gwarancję i wsparcie techniczne ze strony producenta. Doskonałym przykładem linii słuchawek tego rodzaju może być seria EncorePro oraz zawarte w niej modele: 300, 500 oraz 700. to produkty przeznaczone do pracy wielogodzinnej w Call center, cieszące się niesamowicie dobrą opinią zarówno jeżeli chodzi o ich warstwę technologiczną, jak również wygodę noszenia i użytkowania.

Dlaczego słuchawki Call Center są tak istotne?

Za pomocą jedynie niepozornych słuchawek możemy poniekąd upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Z jednej strony ich wysoka klasa technologiczna pozwala na redukowanie szumów, stworzenie wrażenia bardzo profesjonalnej firmy, ale również świetne słyszenie klienta, niezależnie od urządzenia z jakim się komunikujemy oraz pogłosu w jego otoczeniu. Z drugiej strony wyposażenie naszych pracowników w jakościowy sprzęt znacznie uprzyjemni pracę na tym stanowisku, a zadowoleni pracownicy rzecz jasna będą o wiele wydajniejsi.