Dział obsługi klienta jest newralgicznym punktem praktycznie każdej organizacji czy przedsiębiorstwa, które generuje dochody. To właśnie od jakości tego działu zależy przede wszystkim zadowolenie naszych Klientów. A na owe zadowolenie składa się bardzo wiele czynników, również takich, które na pierwszy rzut oka nie są dla nas widoczne. Czasami jakiś niewielki czynnik jest w stanie sprawić, że Klienci będą zadowoleni z rozmów z naszą obsługą, a bywa również, że równie małe drobnostki spowodują złość i zniechęcenie. Wyposażenie techniczne naszego działu będzie zatem odgrywało niezwykle ważną rolę. Jednym z ważniejszych sprzętów są w tym wypadku słuchawki.

Obsługa klienta jest zadaniem niezwykle trudnym i odpowiedzialnym.

Od jakości tej obsługi zależeć będzie to jakie wywrzemy wrażenie na naszych klientach, a więc nie powinniśmy w żadnym przypadku tej kwestii bagatelizować. Postawmy zatem na doskonałej jakości sprzęt i nie kuśmy losu – klienci słyszący hałasy z tła, pogłos, rozmowy innych pracowników zwykle kończą konwersację z nami w najlepszym wypadku podenerwowani, a w najgorszym – wściekli na jakość obsługi, jaką im zaproponowaliśmy.

Wygoda dla pracownika

Słuchawki rzecz jasna muszą być również wygodne w użytkowaniu. I to kwestia najbardziej sporna. Każdy człowiek ma bowiem inne upodobania i przez to wybiera nieco inną ergonomię pracy. Wiele osób nie wyobraża sobie przez więcej niż godzinę stosować słuchawek dokonałowych, a w innym przypadku męczące może być rozmawianie na słuchawkach wokółusznych, które zbyt mocno zdaniem niektórych osób wygłuszają otoczenie. Podobnie może być w przypadku słuchawek zakładanych przez głowę oraz takich, które montujemy jedynie na ucho. I tu znów rodzą się kolejne wątpliwości – jedna czy dwie słuchawki? Optymalnym rozwiązaniem jest danie naszym pracownikom wyboru pomiędzy kilkoma produktami i ich zakupienie.

Jakość technologiczna słuchawek

Niektóre słuchawki pozwalają na łączenie bezprzewodowe z kilkoma urządzeniami. To może pozwolić na stworzenie systemu pracy, który będzie wygodny o optymalny dla pracownika. Słuchawki są w stanie poprzez pałąk wysyłać specjalne alerty na przykład za pomocą wibracji informując o nadchodzącym połączeniu.

Bardzo ważne jest również to, jakie technologie znajdujemy w słuchawkach. W przypadku rozwiązań od Poly często jest to active noise cancelling, a więc technologia, której zadaniem jest usuwanie szumów otoczenia. Znajdziemy ją w wielu przypadkach, chociażby w słuchawkach Voyager 6200. wybierając natomiast Poly Savi 8200 będziemy mogli uzyskać produkt kompatybilny z większością popularnych urządzeń stosowanych w biurach i przestrzeni pracy obsługi klienta.

Poly – najlepsze słuchawki

Całą serię produktów klasy Premium przygotowała firma Poly – światowy lider w produkcji tego typu rozwiązań. W przypadku słuchawek od Poly uzyskujemy krystalicznie czysty dźwięk, niesamowicie zaawansowane rozwiązania technologiczne, które pożądane są w działach obsługi klienta oraz call center i wspaniałe wsparcie techniczne.